Kamenný obchod 
Cyklo-Bazárek

obchod

Jiří Kovařík
Smetanova 3922
276 01 Mělník
e-mailu
+420 722 475 711

PROVOZNÍ DOBA 
 
Po: ------- ZAVŘENO -------
Út: ------- ZAVŘENO -------
St: ------- ZAVŘENO -------
Čt:  8 - 11:30  " 12:30 - 17
Pá:  8 - 11:30  " 12:30 - 17
So:  8 - 11:30  "    18 - 19  
Ne:  8 - 11:30  "    18 - 19  
Pouze vrácení (Půjčovna)
Možnost vypůjčení i mimo
provozní dobu
 DEN PŘEDEM TELEFONICKY.    

Mapa
GPS 50.3567314N, 14.4719753E
 
:
Na prodejně přijímáme tyto platební karty:
Platební karty




Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu

Název portálu melnik-kovarik.cz
Provozovatel Jiří Kovařík
Ulice a číslo popisné Smetanova 3922
Město a PSČ Mělník 276 01
Telefon + 420 722 475 711
IČ: 88103315
DIČ: nejsme plátci DPH
Od 1.3.2017 e-tržby

Nákupní řád

Uzavření kupní smlouvy

Zboží zobrazované v našem Internetovém obchodě je prezentací našeho sortimentu a však není zde vše co nabízí náš kamenný obchod. Kupní smlouva se při nákupu na e-shopu uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Automat přijetí objednávky obratem potvrdí na e-mail uvedený v registračním formuláři. Objednávky zadané prostřednictvím www.melnik-kovarik.cz mají přiděleno naše interní číslo. Toto číslo je k identifikaci Vaší objednávky při případných dotazech. Následuje příprava a rezervace všech položek, které jsou skladem. Je-li tímto procesem objednávka splněna, následuje proces vyskladnění zboží, tisk faktury a expedice ze skladu. Pokud objednávka není kompletní dohodneme expedici (telefonicky, sms nebo e-mailem). V případě, že požadujete osobní odběr zboží a nám se do jednoho týdne po vyskladnění nepodaří s Vámi spojit (telefonicky, sms nebo e-mailem), jsme nuceni z kapacitních důvodů skladu Vaši objednávku stornovat.

Objednávka obsahuje 4 bodů

Osobní údajeAdresy - prosím vyplňte povinné údaje
Způsob přepravy, doručení - zaškrtněte – osobní odběr (zdarma) - ČP na dobírku do ruky - zásilkovna na pobočku
Platba - osobní odběr v kamenném obchodě hotově nebo platební kartou, ČP na dobírku platba přepravci hotově nebo platební kartou, zásilkovna na pobočku hotově nebo platební kartou
Souhlas s podmínkami služby - a odešlete objednávku


Ceník přepravy

Dle ceníku České pošty a zásilkovny.


Objednávka přijata ke zpracování
Systém odešle na uvedený e-mail, že objednávku přijal a předal ke zpracování.

Objednávka se zpracovává

Zboží z objednávky je kompletováno. Je-li veškeré objednávané zboží skladem, může být objednávka zpracovaná během téhož dne. V případě, že není zboží v provozovně a je třeba jej dodat z hlavního skladu, prodlužuje se zpracování o několik dní. V případě, že jste si objednali zboží se stavem „Není skladem“, může se vyřízení objednávky prodloužit dle dodacích dispozic našich dodavatelů.

Objednávka osobní odběr

V případě objednávky zboží na osobní odběr vyčkejte na výzvu e-mailu nebo SMS k osobnímu odběru.

Objednávka vyřízena

Objednávka byla odeslána přepravcem

Objednávka stornována

Objednávka byla stornována zákazníkem nebo melnik-kovarik z důvodů, které jsou popsány v obchodních podmínkách.

Dokumenty vztahující se k objednávce

Veškeré dokumenty a doklady, vztahující se k Vámi objednanému zboží Vám budou předány společně s dodaným zbožím, tedy buď při osobním odběru zboží, nebo při předání zboží doručovatelskou společnosti. V každé zásilce je přiložen daňový doklad nebo zjednodušený daňový doklad, který si uschovejte pro případ uplatnění odpovědnosti za vady (dále jen reklamace). U vybraného zboží může být na vyžádání vystaveno písemné potvrzení (záruční list) jako samostatný dokument.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka a vrácení peněz
Storno objednávky lze provést přes formulář zákaznický servis

Vrácení peněz v případě odstoupení od smlouvy
Pokud se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, můžete tak učinit do 14-ti dnů od převzetí zboží. Částka, vč. nákladů na dopravu viz občanský zákoník. Částka Vám bude vrácena do 14-dnů od námi přijatého zboží. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

Zrušení objednávky ze strany melnik-kovarik
Pokud se nám nepodaří se s Vámi spojit do jednoho týdne potom, co bylo zboží připraveno k osobnímu odběru, jsme nuceni z kapacitních důvodů skladu příslušné pobočky objednávku stornovat.

Expediční lhůty

U zboží, které je skladem, standardně do 3 dnů.

Doprava zboží

  • přepravní službou ČP do ruky formou dobírky nebo platba předem bez dobírky
  • vyzvednutí na pobočce zásilkovny
  • osobní odběr v provozovně Smetanova 3922 Mělník, Tel.: +420 722 475 711


Upozornění

V doručovací adrese musí být uvedena konkrétní adresa, kde jste schopni si zásilku od přepravní služby převzít. Z těchto důvodů je důležité uvádět i správné telefonní kontakty, pro ověření a potvrzení místa převzetí zásilky.

Používaný software neumožňuje po zahájení vyřizování zakázky její další rozšíření, nebo slučování různých zakázek.

Všechny ceny jsou uváděny vč. DPH.

Dobírky je možné hradit přímo kurýrovi a to v hotovosti, nebo pomocí platební karty.

U všech objednávek nad 9999,- Kč včetně DPH je poštovné a balné ZDARMA!

Osobní odběr zboží na prodejně - platba v hotovosti a nebo platební kartou.

Před tím, než si půjdete vyzvednout objednané zboží na maloobchodní prodejnu, vyčkejte prosím na výzvu k odběru! Výzvu obvykle obdržíte e-mailem, který jste uvedli při registraci. Osobní odběry jsou možné ve všední dny po dobu otvírací doby prodejny.

Platba
Prodejní ceny, uveřejněné v e-shopu www.melnik.kovarik.cz jsou platné v okamžiku odeslání objednávky.
Na našem e-shopu můžete využít tyto formy plateb

  • Platba předem
  • Na pobočku zásilkovny - platba předem nebo na pobočce hotově / platební kartou
  • ČP na dobírku nebo platba předem bez dobírky přepravní službou do ruky
  • Hotově nebo platební kartou v provozovně při osobním vyzvednutí.
  • Podle zákona o evidenci tržeb vystavime kupujícímu účtenku a zároveň zaevidujeme přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Záruky a reklamace


Záruka vrácení peněz

V souladu s občanským zákoníkem poskytuje melnik-kovarik svým zákazníkům ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů.

Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky veškeré zboží ze sortimentu objednaném na www.melnik-kovarik.cz

Pokud zjistíte bezprostředně po obdržení zboží z našeho e-shopu, že Vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. V souladu s ustanovením občanského zákoníku Vám budou peníze vráceny zpět, a to bankovním převodem, nebo složenkou nejpozději do 14-ti dnů ode dne vrácení zboží.

Podmínky pro vrácení peněz
  1. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  2. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy (viz. následující odstavec).
  3. Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.

Reklamační řád

Obecné ustanovení

Reklamační řád internetového obchodu melnik-kovarik se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Tento zákon zpřesňuje a vymezuje práva a povinnosti prodávajícího, odpovědnost za vady, kterým je Jiří Kovařík, IČ 88103315, se sídlem Smetanova 3922, 276 01 Mělník zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Mělníku, zabývající prodejem maloobchod-velkoobchod, nejsme plátci DPH (dále jen „prodávající“) a zákazník internetového obchodu (dále jen „kupující“).

Reklamační řád se vztahuje na zboží, u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží v záruční době. Při převzetí zboží od pracovníků prodávajícího, nebo od pracovníků třetí strany (externí dopravce) je kupující vždy povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí a to za přítomnosti předávající osoby. Součástí takové kontroly je i kontrola kompletnosti výrobku. Reklamace fyzicky poškozeného zboží dodatečně nemusí být prodávajícím uznána!

Povinnosti kupujícího při převzetí zboží

Postup při zjištění zjevné vady zboží

Jsou-li zjištěny zjevné vady zboží, což jsou všechny vady zjistitelné ihned při převzetí zboží, je kupující povinen s předávající osobou vyhotovit záznam o poškození. Kupující je oprávněn v takových případech zboží nepřevzít.

Pokud se kupující přes zjevné vady rozhodne zboží převzít, je kupující povinen reklamaci neprodleně uplatnit u prodávajícího. Podmínkou takovéto reklamace je však doložení záznamu o nekompletnosti výrobku nebo poškození zboží při dopravě podepsané dopravcem. Náklady a škodu, která vznikne v důsledku nesprávného anebo pozdního uplatnění zjevných vad zboží či v důsledku nesepsání záznamu o poškození nese v plném rozsahu kupující.

Reklamace zboží v záruční době

Pokud se po převzetí zboží kupujícím na tomto zboží vyskytnou vady v záruční době, je kupující oprávněn uplatnit reklamaci.

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními občanského zákoníku. V současnosti je stanovena na 24 měsíců, s výjimkami stanovenými příslušnými právními předpisy.

Záruční doba se ze zákona prodlužuje o dobu, po kterou zboží bylo v záruční opravě. V případě výměny vadného zboží za nové zboží, získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců nebo do doby trvání záruky původního zboží, je-li tato delší.

Postup vyřízení reklamace

V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, je téměř vždy reklamace uplatňována prostřednictvím servisu prodávajícího, případně autorizovaných servisů. Reklamace lze uplatnit na kterékoli z poboček prodávajícího.

Důležitou podmínkou pro uplatnění reklamace v záruční době je prokázání původu zboží předložením dokladu o koupi, případně záručního listu (nebo věrohodným způsobem tuto skutečnost prokázat).

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Po uplynutí zákonné lhůty jsou kupujícímu přiznána stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Zaslání zboží na reklamaci

Je v plně v zájmu kupujícího, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalu, vyhovujícího přepravě křehkého zboží.

Označení zásilky příslušnými symboly je samozřejmostí.

Zboží, pokud možno, má být v původním obalu nebo alespoň obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě.

V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha zboží), má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů), způsobené jeho používáním.

Rozsah záruky a její omezení

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

Nedodržení podmínek pro odbornou montáž s instalací, nebo byla-li provedena firmou, která pro tuto činnost není oprávněná, porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou, používání zboží v podmínkách a za podmínek, které neodpovídají parametrům, uvedeným v dokumentaci ke zboží, zapájením elektronických součástek do plošného spoje bez předchozího otestování, nedovolené úpravy, či falšování záručního listu a dokladů o koupi.

Záruka se nevztahuje na tyto případy:

Škody způsobených živelnou katastrofou, povětrnostními vlivy, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem, vady způsobené neodbornou obsluhou, nedodržením návodu k obsluze a nedostatečnou údržbou, poškození způsobená zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN, nebo nevhodně navrženého zapojení (u elektronických součástek), na veškerý spotřební materiál, na veškerý software, který byl vyjmut z originálního obalu (otevřením balení kupující akceptuje tyto podmínky).

Smlouvu uzavřenou komunikačními prostředky na dálku lze mezi prodávajícím a kupujícím zrušit za podmínek stanovených občanským zákoníkem.

Závěrečná ustanovení

Záruční podmínky v tomto záručním řádu jsou platné pro všechny obchodní případy, pokud není ujednáno jinak.

Ostatní podmínky, zde nevyjmenované případy, se řídí Občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.

Účinnost

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2014. Prodávající si ponechává právo jakékoli části tohoto Řádu v budoucnu změnit, při respektování platných zákonů České republiky.

Místo uplatnění reklamace

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je nejlepším místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko výrobce, které je uvedené na záručním listě výrobce, nebo v přiloženém seznamu / odkazu u výrobku. Pokud není autorizované středisko v místě provozovny, nebo není v místě pro kupujícího bližším, nebo pokud u zboží není záruční list výrobce, ale pouze záruční list vystavený naší firmou, je místem pro uplatnění reklamace servisní středisko firmy, případně provozovna, kde bylo zboží zakoupeno. Zboží zasílané na reklamaci, nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.

Adresa firmy:
Jiří Kovařík
Smetanova 3922
276 01 Mělník

Reklamace doručovacích služeb

Zboží z melnik-kovarik je k vám doručováno prostřednictvím dopravců, které jsme pro vás vybírali s ohledem na cenu, ale i kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám zásilka přijde poškozená. V takovém případě postupujte prosím následovně.

  1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
  3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Melnik-kovarik.cz ošetřuje zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku. V případě problému s dopravní službou pište přes formulář zákaznický servis.

    Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem.

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

„Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).“

,,V případě, že mezi kupujícím (spotřebitelem) a prodávajícím vznikne spor, pak má kupující právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Věcně příslušným subjektem k řešení mimosoudních spotřebitelských sporů je v tomto případě Česká obchodní inspekce (www.coi.cz)".

Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line adrese https://webgate.ec.europa.eu/odr .

Ochrana osobních dat

Vážíme si Vaší důvěry, se kterou nám poskytujete své osobní údaje. Melnik-kovarik.cz shromažďuje pouze ty informace, které slouží k identifikaci kupujícího.

Je-li kupujícím fyzická osoba, požadujeme při registraci tyto údaje: Jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, adresu elektronické pošty, telefonní (mobilní) číslo.

Výše uvedené údaje jsou pro nás nezbytné pro uzavření platné kupní smlouvy a následné vystavení daňového dokladu, obvykle vyžadovaného oběma stranami, popřípadě identifikovat platbu kupujícího, bankovním převodem nebo na dobírku

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Při registraci na www.melnik-kovarik.cz dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů o Vás a Vašich objednávkách, které budou shromažďovány a používány. Melnik-kovarik.cz chrání soukromá data kupujícího před zneužitím. Tyto informace shromažďujeme dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací a nikdy je neposkytujeme třetím stranám.

Údaje o vaší činnosti na www.melnik-kovarik.cz

Shromažďujeme údaje o vašich objednávkách a nákupech. To je nutné z důvodů zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a slouží také k oboustranné zpětné kontrole. Všechny tyto informace jsou ukládány do databáze, kterou neposkytujeme třetím stranám. Některé informace jsou předávány partnerům, kteří zajišťují platební styk (banky) nebo přepravci zajišťující dodávky objednávek zákazníkovi. Tyto informace jsou poskytovány pouze pro jednotlivé platební transakce a v rámci plnění zákona o ochraně osobních údajů.

Vymazání osobních údajů

Přejete-li si zcela odstranit veškeré Vaše údaje z naší databáze, zašlete nám prosím žádost o vymazání údajů přes formulář zákaznický servis.

Vaše osobní údaje budou odstraněny. V případě dalších nákupů ale budete muset znovu provést svou registraci.

Za melnik-kovarik.cz schválil Jiří Kovařík

Reklamační protokol ke stažení