Provozovna - kontakt

ADRESA:
Jiří Kovařík
Smetanova 3922
27601 Mělník

Kontakt - INFO

  • Naše telefonická linka je k dispozici od 8:00 do 20:00 Hodin.....Po - Ne
  • Telefon:....+420 722 475 711
  • ........e-mail.........

ˇˇˇˇˇˇProvozní dobaˇˇˇˇˇˇ


d>
Pondělí8:00-11:3012:30-17:00
Úterý8:00-11:3012:30-17:00
Středa-------
Čtvrtek8:00-11:3012:30-17:00
Pátek8:00-11:3012:30-17:00
Sobota8:00-11:30

Spolupracujeme


PELIKANDANIEL

 
HOŘEJŠÍ

TOPMODEL

RC studio

Dremel

JETImodel

BEL

RC FACTORY

MODELKLUB

RCKLUB

Penzion HANA  Mělník
 
Labská stezka

Chata Lucie

Kemp





 

návštěvnost

Zobrazeno  -  x

Obchodní podmínky                                                                                                                   

 

Provozovatel internetového portálu

Název portálu                     melnik-kovarik.cz
Provozovatel                       Jiří Kovařík
Ulice a číslo popisné       Smetanova    3922
Město a PSČ                      Mělník          276 01
Telefon                                + 420 722 475 711
IČ:                                         88103315
DIČ:                                      nejsme plátci DPH
Od 1.3.2017                        e-tržby

Nákupní řád

Uzavření kupní smlouvy

           Zboží zobrazované v našem Internetovém obchodě je prezentací našeho sortimentu a však není zde vše co nabízí náš kamenný obchod. Kupní smlouva se při nákupu na e-shopu uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Automat přijetí objednávky obratem potvrdí na e-mail uvedený v registračním formuláři. Objednávky zadané prostřednictvím www.melnik-kovarik.cz  mají přiděleno naše interní číslo. Toto číslo je k identifikaci Vaší objednávky při případných dotazech. Následuje příprava a rezervace všech položek, které jsou skladem. Je-li tímto procesem objednávka splněna, následuje proces vyskladnění zboží, tisk faktury a expedice ze skladu. Pokud objednávka není kompletní dohodneme expedici (telefonicky, sms nebo e-mailem). V případě, že požadujete osobní odběr zboží a nám se do jednoho týdne po vyskladnění nepodaří s Vámi spojit (telefonicky, sms nebo e-mailem), jsme nuceni z kapacitních důvodů skladu Vaši objednávku stornovat.

Objednávka obsahuje 5 bodů

              Shrnutípřehled objednávky
              Registrace – prosím vyplňte povinné údaje
              Adresa -  
              Doručení – osobní odběr, na dobírku do ruky
              Platba -  osobní odběr ZDARMA, na dobírku platba přepravci

       Ke zboží v košíku do 9999,-Kč systém přiřadí cenu za dopravu. V případě osobního odběru můžete v bodě 4 ( doručení ) zaškrtnout osobní odběr a cena za dopravu se odebere.
 

Ceník přepravy

            Forma doručení přepravcem na dobírku dle ceníku  České pošty.

Objednávka přijata ke zpracování
            Systém odešle na uvedený e-mail, že objednávku přijal a předal ke zpracování.

Objednávka se zpracovává

           Zboží z objednávky je kompletováno. Je-li veškeré objednávané zboží skladem, může být objednávka zpracovaná během téhož dne. V případě, že není zboží v provozovně a je třeba jej dodat z hlavního skladu, prodlužuje se zpracování o několik dní. V případě, že jste si objednali zboží se stavem „Není skladem“, může se vyřízení objednávky prodloužit dle dodacích dispozic našich dodavatelů.

Objednávka osobní odběr

           V případě objednávky zboží na osobní odběr vyčkejte na výzvu e-mailu nebo SMS k osobnímu odběru.

Objednávka vyřízena

           Objednávka byla odeslána přepravcem

Objednávka stornována

           Objednávka byla stornována zákazníkem nebo melnik-kovarik  z důvodů, které jsou popsány v obchodních podmínkách.

Dokumenty vztahující se k objednávce

           Veškeré dokumenty a doklady, vztahující se k Vámi objednanému zboží Vám budou předány společně s dodaným zbožím, tedy buď při osobním odběru zboží, nebo při předání zboží doručovatelskou společnosti. V každé zásilce je přiložen daňový doklad nebo zjednodušený daňový doklad, který si uschovejte pro případ uplatnění odpovědnosti za vady (dále jen reklamace). U vybraného zboží může být na vyžádání vystaveno písemné potvrzení (záruční list) jako samostatný dokument.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka a vrácení peněz
           Storno objednávky lze provést přes formulář zákaznický servis

Vrácení peněz v případě odstoupení od smlouvy
           Pokud se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, můžete tak učinit do 14-ti dnů od převzetí zboží. Částka, vč. nákladů na dopravu viz občanský zákoník. Částka Vám bude vrácena do 14-dnů od námi přijatého zboží. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

Zrušení objednávky ze strany melnik-kovarik
           Pokud se nám nepodaří se s Vámi spojit do jednoho týdne potom, co bylo zboží připraveno k osobnímu odběru, jsme nuceni z kapacitních důvodů skladu příslušné pobočky objednávku stornovat.

Expediční lhůty
         
           U zboží, které je skladem, standardně do 3 dnů.

Doprava zboží

  • přepravní službou - formou dobírky
  • osobní odběr v provozovně Smetanova 3922 Mělník, Tel.: +420 722 475 711


Upozornění
           
            V doručovací adrese musí být uvedena konkrétní adresa, kde jste schopni si zásilku od přepravní služby převzít. Z těchto důvodů je důležité uvádět i správné telefonní kontakty, pro ověření a potvrzení místa převzetí zásilky.

            Používaný software neumožňuje po zahájení vyřizování zakázky její další rozšíření, nebo slučování různých zakázek.

            Všechny ceny jsou uváděny vč. DPH.

            Dobírky je možné hradit přímo kurýrovi a to v hotovosti, nebo pomocí platební karty. 

            U všech objednávek nad 9999,- Kč včetně DPH je poštovné a balné ZDARMA! 
   
            Osobní odběr zboží na prodejně -  platba v hotovosti a nebo platební kartou.

            Před tím, než si půjdete vyzvednout objednané zboží na maloobchodní prodejnu, vyčkejte prosím na výzvu k odběru!  Výzvu obvykle obdržíte e-mailem, který jste uvedli při registraci. Osobní odběry jsou možné ve všední dny po dobu otvírací doby prodejny.

Platba
            Prodejní ceny, uveřejněné v e-shopu www.melnik.kovarik.cz jsou platné v okamžiku odeslání objednávky.
            Na našem e-shopu můžete využít tyto formy plateb

  • Na dobírku přepravní službou,
  • Hotově nebo platební kartou v provozovně při osobním vyzvednutí.
  • Podle zákona o evidenci tržeb vystavime kupujícímu účtenku a zároveň  zaevidujeme přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Záruky a reklamace


Záruka vrácení peněz

            V souladu s občanským zákoníkem poskytuje melnik-kovarik svým zákazníkům ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů.

            Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky veškeré zboží ze sortimentu objednaném  na www.melnik-kovarik.cz

           Pokud zjistíte bezprostředně po obdržení zboží z našeho e-shopu, že Vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. V souladu s ustanovením občanského zákoníku Vám budou peníze vráceny zpět, a to bankovním převodem, nebo složenkou nejpozději do 14-ti dnů ode dne vrácení zboží.

Podmínky pro vrácení peněz
  1. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  2. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy (viz. následující odstavec).
  3. Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.
     

Reklamační řád

Obecné ustanovení

           Reklamační řád internetového obchodu melnik-kovarik se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Tento zákon zpřesňuje a vymezuje práva a povinnosti prodávajícího, odpovědnost za vady, kterým je Jiří Kovařík, IČ 88103315, se sídlem Smetanova 3922, 276 01 Mělník zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Mělníku, zabývající prodejem maloobchod-velkoobchod, nejsme plátci DPH (dále jen „prodávající“) a zákazník  internetového obchodu (dále jen „kupující“).

           Reklamační řád se vztahuje na zboží, u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží v záruční době. Při převzetí zboží od pracovníků prodávajícího, nebo od pracovníků třetí strany (externí dopravce) je kupující vždy povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí a to za přítomnosti předávající osoby. Součástí takové kontroly je i kontrola kompletnosti výrobku. Reklamace fyzicky poškozeného zboží dodatečně nemusí být prodávajícím uznána!

Povinnosti kupujícího při převzetí zboží

Postup při zjištění zjevné vady zboží

           Jsou-li zjištěny zjevné vady zboží, což jsou všechny vady zjistitelné ihned při převzetí zboží, je kupující povinen s předávající osobou vyhotovit záznam o poškození. Kupující je oprávněn v takových případech zboží nepřevzít.

           Pokud se kupující přes zjevné vady rozhodne zboží převzít, je kupující povinen reklamaci neprodleně uplatnit u prodávajícího. Podmínkou takovéto reklamace je však doložení záznamu o nekompletnosti výrobku nebo poškození zboží při dopravě podepsané dopravcem. Náklady a škodu, která vznikne v důsledku nesprávného anebo pozdního uplatnění zjevných vad zboží či v důsledku nesepsání záznamu o poškození nese v plném rozsahu kupující.

Reklamace zboží v záruční době

           Pokud se po převzetí zboží kupujícím na tomto zboží vyskytnou vady v záruční době, je kupující oprávněn uplatnit reklamaci.

           Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními občanského zákoníku. V současnosti je stanovena na 24 měsíců, s výjimkami stanovenými příslušnými právními předpisy.

           Záruční doba se ze zákona prodlužuje o dobu, po kterou zboží bylo v záruční opravě. V případě výměny vadného zboží za nové zboží, získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců nebo do doby trvání záruky původního zboží, je-li tato delší.

Postup vyřízení reklamace

           V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, je téměř vždy reklamace uplatňována prostřednictvím servisu prodávajícího, případně autorizovaných servisů. Reklamace lze uplatnit na kterékoli z poboček prodávajícího.

           Důležitou podmínkou pro uplatnění reklamace v záruční době je prokázání původu zboží předložením dokladu o koupi, případně záručního listu (nebo věrohodným způsobem tuto skutečnost prokázat).

           Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

           Po uplynutí zákonné lhůty jsou kupujícímu přiznána stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Zaslání zboží na reklamaci

           Je v plně v zájmu kupujícího, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalu, vyhovujícího přepravě křehkého zboží.

           Označení zásilky příslušnými symboly je samozřejmostí.

           Zboží, pokud možno, má být v původním obalu nebo alespoň obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě.

           V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha zboží), má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

           Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů), způsobené jeho používáním.

Rozsah záruky a její omezení

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

           Nedodržení podmínek pro odbornou montáž s instalací, nebo byla-li provedena firmou, která pro tuto činnost není oprávněná, porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou, používání zboží v podmínkách a za podmínek, které neodpovídají parametrům, uvedeným v dokumentaci ke zboží, zapájením elektronických součástek do plošného spoje bez předchozího otestování, nedovolené úpravy, či falšování záručního listu a dokladů o koupi.

Záruka se nevztahuje na tyto případy:

          Škody způsobených živelnou katastrofou, povětrnostními vlivy, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem, vady způsobené neodbornou obsluhou, nedodržením návodu k obsluze a nedostatečnou údržbou, poškození způsobená zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN, nebo nevhodně navrženého zapojení (u elektronických součástek), na veškerý spotřební materiál, na veškerý software, který byl vyjmut z originálního obalu (otevřením balení kupující akceptuje tyto podmínky).

           Smlouvu uzavřenou komunikačními prostředky na dálku lze mezi prodávajícím a kupujícím zrušit za podmínek stanovených občanským zákoníkem.

Závěrečná ustanovení

           Záruční podmínky v tomto záručním řádu jsou platné pro všechny obchodní případy, pokud není ujednáno jinak.

           Ostatní podmínky, zde nevyjmenované případy, se řídí Občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.

Účinnost

          Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2014. Prodávající si ponechává právo jakékoli části tohoto Řádu v budoucnu změnit, při respektování platných zákonů České republiky.

Místo uplatnění reklamace

           V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je nejlepším místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko výrobce, které je uvedené na záručním listě výrobce, nebo v přiloženém seznamu / odkazu u výrobku. Pokud není autorizované středisko v místě provozovny, nebo není v místě pro kupujícího bližším, nebo pokud u zboží není záruční list výrobce, ale pouze záruční list vystavený naší firmou, je místem pro uplatnění reklamace servisní středisko firmy, případně provozovna, kde bylo zboží zakoupeno. Zboží zasílané na reklamaci, nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.

Adresa firmy:
Jiří Kovařík
Smetanova 3922
276 01   Mělník

Reklamace doručovacích služeb

           Zboží z melnik-kovarik je k vám doručováno prostřednictvím dopravců, které jsme pro vás vybírali s ohledem na cenu, ale i kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám zásilka přijde poškozená. V takovém případě postupujte prosím následovně.

  1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
  3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Melnik-kovarik.cz ošetřuje zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku. V případě problému s dopravní službou pište přes formulář zákaznický servis.

     

     Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem.

 

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

          „Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).“
       
         ,,V případě, že mezi kupujícím (spotřebitelem) a prodávajícím vznikne spor, pak má kupující právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Věcně příslušným subjektem k řešení mimosoudních spotřebitelských sporů je v tomto případě Česká obchodní inspekce (www.coi.cz)".

 Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line adrese   https://webgate.ec.europa.eu/odr .

Ochrana osobních dat

            Vážíme si Vaší důvěry, se kterou nám poskytujete své osobní údaje. Melnik-kovarik.cz shromažďuje pouze ty informace, které slouží k identifikaci kupujícího.

            Je-li kupujícím fyzická osoba, požadujeme při registraci tyto údaje: Jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, adresu elektronické pošty, telefonní (mobilní) číslo.

            Výše uvedené údaje jsou pro nás nezbytné pro uzavření platné kupní smlouvy a následné vystavení daňového dokladu, obvykle vyžadovaného oběma stranami, popřípadě identifikovat platbu kupujícího, bankovním převodem nebo na dobírku

Souhlas se zpracováním osobních údajů

           Při registraci na www.melnik-kovarik.cz dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů o Vás a Vašich objednávkách, které budou shromažďovány a používány. Melnik-kovarik.cz chrání soukromá data kupujícího před zneužitím. Tyto informace shromažďujeme dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací a nikdy je neposkytujeme třetím stranám.

Údaje o vaší činnosti na www.melnik-kovarik.cz

           Shromažďujeme údaje o vašich objednávkách a nákupech. To je nutné z důvodů zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a slouží také k oboustranné zpětné kontrole. Všechny tyto informace jsou ukládány do databáze, kterou neposkytujeme třetím stranám. Některé informace jsou předávány partnerům, kteří zajišťují platební styk (banky) nebo přepravci zajišťující dodávky objednávek zákazníkovi. Tyto informace jsou poskytovány pouze pro jednotlivé platební transakce a v rámci plnění zákona o ochraně osobních údajů.

Vymazání osobních údajů

           Přejete-li si zcela odstranit veškeré Vaše údaje z naší databáze, zašlete nám prosím žádost o vymazání údajů přes formulář zákaznický servis.

 Vaše osobní údaje budou odstraněny. V případě dalších nákupů ale budete muset znovu provést svou registraci.

          Za melnik-kovarik.cz  schválil  Jiří Kovařík 

Reklamační protokol ke stažení


GDPR

 Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů

Ochrana osobních údajů je poskytována fyzickým osobám v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen GDPR), ve znění pozdějších předpisů.

Kdo zpracovává osobní údaje?

Správce, Jiří Kovarik, IČO 88103315, se sídlem Smetanova 3922, Mělník, tímto v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracování osobních údajů a právech dotčených osob. Zpracování osobních údajů provádí ve své provozovně, dle níže uvedených podmínek. Správce může pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele., tj. fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura nebo jiný subjekt, který zpracovává osobní údaje pro správce, kteří poskytují vhodné záruky a jejichž zpracování splňuje požadavky dle platných právních předpisů a které zajišťuje náležitou ochranu práv. Osobní údaje poskytnuté zpracovatelům jsou předány výhradně pro legitimními účely plnění smluvních podmínek a zákonné povinnosti správce. V jiných neopodstatněných případech nebudou osobní údaje správcem bez předchozího souhlasu předávány třetím osobám. Všichni naši partneři jsou vázáni povinností mlčenlivosti a nesmějí využít poskytnuté údaje k žádným jiným účelům, než ke kterým jsme jim je zpřístupnili. Třetími stranami, které mohou mít přístup k osobním údajům dle povahy služby, kterou správce poskytuje, jsou: přepravní společnosti, poskytovatelé platebních bran, poskytovatelé služby pro hromadnou rozesílku e-mailů (direct marketing), osoby, které zajišťují technický provoz určité služby či provozovatelé technologií, které pro poskytování služeb využíváme, včetně zajištění dostatečného zabezpečení a integrity našich služeb a webů a toto zabezpečení také pravidelně testují, úřady státní správy a další instituce dle zákonných povinností. Za určitých, přesně definovaných, podmínek jsme pak povinni některé Vaše osobní údaje předat na základě platných právních předpisů např. Policii ČR, popř. jiným orgánům činným v trestním řízení včetně specializovaných útvarů (ÚOOZ, Celní správa atd.) a dalším orgánům veřejné správy.

Jaké osobní údaje jsou zpracovávány?

Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém byly správci dobrovolně poskytnuty, a to v souvislosti s využíváním služeb poskytovaných správci, Jiří Kovařík, respektive uzavřením smluvního či jiného právního vztahu, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy v případě svého oprávněného zájmu či k plnění zákonných povinností. Osobní údaje budou správcem zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal správce technickoorganizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů před ztrátou, zneužitím, neoprávněným přístupem, prozrazením a neautorizovaným přístupem, odhalením, pozměněním nebo zničením. Správce předpokládá, že poskytnuté osobní údaje (při registraci, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu, při uzavření smlouvy atd.) jsou správné a pravdivé. Dotčená osoba je povinen bez zbytečného odkladu

informovat správce o změně ve svých osobních údajích. Jedná se tak nejčastěji o údaje, které jsou poskytnuty při registraci, v objednávce k některé z nabízených služeb:

E-mail

Heslo v zašifrované podobě

Jméno a příjmení

Telefonní číslo

Kontaktní a/nebo doručovací adresa (pouze v případě odběru tištěných titulů)

a dále údaje, které lze získat při využívání poskytovaných služeb:

IP adresa

soubory cookies (v případě on-line služeb) viz Zásady používání cookie

případně jiný online identifikátor

Mohou být osobní údaje zpracovávány i bez nutnosti udělení souhlasu?

Osobní údaje jsou zpracovávány jednak na základě uděleného souhlasu, ale dále například také na základě oprávněného zájmu správce (zejména zpracování za účelem přímého marketingu) či pro splnění smlouvy, a to v rozsahu osobních údajů, které jsou k takovému splnění nezbytné. V neposlední řadě je pak důvodem umožňujícím zpracovávat osobní údaje i bez udělení souhlasu plnění zákonných povinností, kdy zákonnost takového zpracování vyplývá přímo z platných právních předpisů Bez nutnosti souhlasu lze osobní údaje zpracovávat v případě: poskytnutí služby či produktu (splnění smlouvy uzavřené, přičemž smlouvu představuje i faktické využívání určité služby, aniž by bylo potřeba cokoli podepsat, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy), splnění právních povinností, které pro nás vyplývají z obecně závazných právních předpisů, či zpracování, jež je nezbytné pro účely našich oprávněných zájmů (např. k přímému marketingu, zajištění bezpečnosti našich webů). Pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy není vyjádření souhlasu nutné. Není-li jednoznačně zvolena jiná možnost, správce je oprávněn na základě prokazatelného projevení zájmu o správcem poskytované služby zpracovávat osobních údaje také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení. Je-li zpracování založeno na souhlasu, musí být správce schopen doložit, že fyzická osoba udělila souhlas se zpracováním svých údajů svobodně a byl konkrétní, informovaný, jednoznačný a ničím nepodmíněný. Jde o aktivní a dobrovolný projev vůle subjektu údajů, ke kterému nesmí být nucen.

Odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů

Dobrovolně udělený souhlas se zpracováním osobních údajů je možné kdykoli bezplatně odvolat, a to prostřednictvím zaslání emailové zprávy na adresu: melnik-kovarik@seznam.cz, nebo formou

vyplnění kontaktního formuláře, nebo pomocí odkazu uvedeného v každém rozeslaném obchodním sdělení.

Odvoláním souhlasu není dotčena možnost i nadále zpracovávat Vaše osobní údaje na základě Vašeho souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Nikoli vždy odvolání souhlasu znamená povinnost správce osobní údaje zlikvidovat, jelikož odvolání souhlasu se děje k určitému účelu, pro který jsou osobní údaje zpracovávány, přičemž správce může osobní údaje zpracovávat pro jiné účely, pro které využije jiný právní důvod zpracování než souhlas subjektu údajů (tj. zejména je-li zpracování nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti či z jiných důvodů uvedených v platných právních předpisech).

Správce bude Vaše osobní údaje zpracovávat po dobu trvání smluvního vztahu (tj. po dobu poskytování služby, splnění smlouvy, zájmu o odběr obchodních sdělení) a následně na dobu neurčitou, až do jejich odvolání. Tím však není dotčeno zpracování Vašich osobních údajů v nezbytném rozsahu pro splnění povinností vyplývajících z obecně závazných právních předpisů.

Práva v souvislosti s ochranou osobních údajů

Správce je povinen zajistit proveditelnost práv fyzické osoby, která má právo přístup k osobním údajům a k následujícím informacím: účelu zpracování, kategorii dotčených osobních údajů, příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy, veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu údajů, skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování.

Ve vztahu k osobním údajům je správce povinen zajistit proveditelnost zejména následujících práv:

právo svůj souhlas kdykoli odvolat,

právo osobní údaje opravit či doplnit,

právo požadovat omezení zpracování,

právo vznést námitku či stížnost proti zpracování v určitých případech,

právo požadovat přenesení údajů,

právo na přístup k osobním údajům,

právo být informován o porušení zabezpečení osobních údajů v určitých případech,

právo na výmaz osobních údajů (právo být „zapomenut“) v určitých případech, a další práva stanovená v zákoně o ochraně osobních údajů a v obecném nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679 po nabytí jeho účinnosti.

Každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může: požádat správce o vysvětlení, požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav, zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo vymazání osobních údajů, je-li žádost subjektu údajů shledána oprávněnou, správce odstraní neprodleně závadný stav, nevyhoví-li správce žádosti, má subjekt údajů právo obrátit se přímo na dozorový úřad, tedy Úřad na ochranu osobních údajů, výše popsaný postup nevylučuje, aby se subjekt údajů obrátil se svým podnětem na dozorový úřad přímo, správce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Informace o přijatých opatřeních k žádosti dotčené osoby správcem poskytnuta bez zbytečného odkladu a v každém případě do jednoho měsíce od obdržení žádosti. Lhůtu lze ve výjimečných případech prodloužit o dva měsíce, bude-li kupující souhlasit.

Jak jsou mé osobní údaje zabezpečeny?

Veškeré osobní údaje, které jsou poskytnuty a dále zpracovávány, jsou zabezpečeny standardními postupy a technologiemi. Správce, Jiří Kovařík pravidelně kontroluje, zda systém neobsahuje slabá místa a nebyl vystaven útoku a používá taková bezpečností opatření, aby, pokud možno, nedošlo k neoprávněnému přístupu k Vašim osobním údajům, a která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována.

Za účelem lepšího zabezpečení poskytnutých osobních údajů je přístup k těmto údajům chráněn heslem a citlivé údaje jsou při přenosu mezi Vaším prohlížečem a našimi webovými stránkami šifrovány. Bez Vaší pomoci a odpovědného chování však nejsme schopni plně zajistit bezpečnost Vašich údajů. Pomozte nám proto zajistit bezpečnost Vašich údajů tím, že budete uchovávat svá jedinečná hesla a další přístupové údaje k našim službám v tajnosti a budete dodržovat základní bezpečnostní zásady. Mějte prosím vždy na paměti, že e-maily, rychlé zprávy chatu, blogy a další typy komunikace s ostatními uživateli webových stránek nejsou šifrovány. Proto důrazně doporučujeme nepoužívat tyto formy komunikace při poskytování důvěrných informací.